Update - Reisverslag uit Reims, Frankrijk van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Reims, Frankrijk van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu

Update

Door: Liana

Blijf op de hoogte en volg Liana

28 Augustus 2009 | Frankrijk, Reims

Hallo allemaal daar ben ik weer.
Ik ben inmiddels in Reims aanbeland en zit nu bij de receptie van het semenarie waar ik 2 nachten verblijf. De voetjes doen een beetje zeer en hebben een dagje rust nodig.
Het is onderweg moeilijk om te internetten, want internetcafes kom ik niet tegen en als er in een hotel wel internet is, dan is het WIFI en daar heb ik niets aan.
Ik ben via Huy, Namen, Dinant, Givet, Revin, Montherme, Charlesville en Rethel gelopen.
Vanmorgen heb ik een poging gegaan om naar Reims (38 km) te lopen, maar ben na een km of 6 terug gegaan en heb de trein gepakt. De overnachtingsmogelijkheden waren beperkt ( het lijkt hier noord Fryslan wel, erg dun bevolkt, maar wel mooi) en het was toch niet in 1x gelukt.
Ik zal morgen proberen of ik weer uitgebreidere verslagen kan plaatsen.

• 28 Augustus 2009 - 15:50

Janneke:

Je moet over naar het Frans spreken dus. Alweer een dikke 250 km zo op de routeplanner gezien. Ik vind het nog steeds een lel van een prestatie die je neerzet.

Internetcafés zijn tegenwoordig ook niet meer nodig met al die "toys for boys" telefoons las ik laatst in "onze" LC. De 1 na de ander sluit (In frl nog 1 over). Zal daar wel niet anders zijn.

We zullen je missen op 2 oktober: ik heb net de bevestiging binnen van de beautyfarm.

En natuurlijk tot slot:
    Bonne chance avec le reste du voyage à travers la belle France.