Dag 57 Nohant - Reisverslag uit Nohant, Frankrijk van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu Dag 57 Nohant - Reisverslag uit Nohant, Frankrijk van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu

Dag 57 Nohant

Door: Liana

Blijf op de hoogte en volg Liana

24 September 2009 | Frankrijk, Nohant

Ik ben jarig en om 8 uur krijg ik het eerste telefoontje. Er volgen nog een paar. We besluiten van hotel te wisselen. De raamloze kamer van Leo en Jeannet valt ook niet echt in de smaak.
Via via komen we in Nohant. Hier heeft de schrijfster Georges Sand gewoond op een prachtig buitenverblijf. Ernaast is een hotel dat ver boven het pelgrimsniveau uitstijgt. Wat maakt het uit, ik heb nu geen huis vol visite.
Nadat we het buitenverblijf hebben bekeken gaan we naar Bourges. Kom ik daar ook nog, want deze stad ligt ook op de historische route, maar is de noord-variant. We gaan terug naar het hotel en genieten van een verjaardagsdiner.

• 29 September 2009 - 15:37

Janet:

Het was inderdaad een eindje rijden voor je verjaardag maar erg gezellig.Zijn op de terugweg nog honderd km omgereden om champagne in te slaan.Als je al die km rijd en dan bedenkt dat jij die allemaal gelopen hebt dan kan ik niet anders zeggen als:bravo,respect voor de prestatie.