Een-West 20.11.2010 - Reisverslag uit Een-West, Nederland van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu Een-West 20.11.2010 - Reisverslag uit Een-West, Nederland van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu

Een-West 20.11.2010

Blijf op de hoogte en volg Liana

20 November 2010 | Nederland, Een-West

Ronostrandtocht
In de veronderstelling dat Desiree zou rijden, zat ik rustig de krant te lezen.
Na een sms’je snelden wij ons naar Een waar de meeste wandelaars al op pad gingen,
alhoewel er nog maatje op ons stond te wachten.
Geen koffie dus. Snel ingeschreven en toen op pad.
Het was weer een zeer afwisselende route met weer alle denkbare bodems in alle denkbare staten.
Na de gasopslag in Langelo was er op 12,5 km een rustpauze, waar ze toch wat moeite hadden om 550 wandelaars van koffie te voorzien. Maar goed de koffie was lekker.
Vervolgens met zijn vieren verder. Richting Veenhuizen, langs een mooie stuw terug naar Een voor een wagenrust. Op het laatste stuk moest we nog even 2x over het schrikdraad de wei in, want het pad was onbegaanbaar door zwaar landbouwmaterieel. Het was heerlijk wandelweer en de jas was slechts van binnen nat.
Aan het strand in Amerika nog een soepje genuttigd en in een kwartiertje waren we weer thuis.