Drachten 6.8.2016 - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu Drachten 6.8.2016 - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu

Drachten 6.8.2016

Blijf op de hoogte en volg Liana

06 Augustus 2016 | Nederland, Drachten

Op uitnodiging van een tochtuitzetter zullen we een tocht voorlopen van de WIK wandelmarathon die in september gehouden wordt. Omdat de afstand "maar" 11 km is, wordt er vanuit Drachten gestart. Na gelaafd te zijn met koffie en knoopkoek scharrelen we door mooie stukjes van Drachten en omgeving. We moeten echter de marsleider er op attent maken dat er ook een wandelaar in Beetsterzwaag staat te wachten, de route wordt iets ingekort. Na 12 km belanden we op het terras voor de volgende versnapering. Daarna gaan we met routebeschrijving op pad in de mooie omgeving van Beetsterzwaag. De tochtuitzetter krijgt een compliment voor de tocht. In september kunt u hem zelf lopen, dus details worden niet gegeven. Na wederom van een versnapering op het terras genoten te hebben, gaat het nu via de kortste weg terug naar Drachten. Ook wel een mooie route, maar heel anders. Bij de marsleider wordt het vocht aangevuld en dan is het tijd om uit eten te gaan en de verjaardag van een 75- jarige te vieren. De afsluiting is op het strand van Drachten.

Fotolink: http://myalbum.com/LianaZuidema