Oldeberkoop 13.8.2016 - Reisverslag uit Oldeberkoop, Nederland van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu Oldeberkoop 13.8.2016 - Reisverslag uit Oldeberkoop, Nederland van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu

Oldeberkoop 13.8.2016

Blijf op de hoogte en volg Liana

13 Augustus 2016 | Nederland, Oldeberkoop

Ongeorganiseerde wandeltocht.
Er zijn vandaag geen tochten in de buurt en nu moet ik nog een tochtje maken voor het Fryske Jacobsgenootschap. Vandaag dus een mooie gelegenheid om dat te doen.
Ik krijg nog 19 man/vrouw mee. Ze staan al op mij te wachten (Stellingwerfs kwartiertje). Ik had ergens gelezen dat de snackbar om 9.00 open zou zijn, helaas bleek dat niet het geval. Dan het dorp maar in, op zoek naar koffie. Het lukt en daarna gaan we op pad. We bellen nog bij een jarige wandelaarster aan, maar die is gevlogen. Na een stuk over de weg mogen we de Delleboersterheide op. Een mooi natuurgebied, waar de paarden de vrijheid hebben. We bekijken de plaggenhut en maken het rondje af. Een kleine staande pauze op het parkeerterrein en dan naar het Stutterbosch. Ook weer een mooi stukje Stellingwerf. Bij de Bekhofschans weer even een pas op de plaats en dan terug naar het Koepelbosch. Hier is het tijd voor de lunch. Na de lunch wordt de groep gehalveerd. De rest heeft nog verplichtingen elders en wij gaan nog een rondje doen. Door het Koepelbosch en langs de Lende. Het is even zoeken op de route, maar het lukt en tegen vieren zijn we terug voor de eindpauze.
Tegen vijfen is het tijd voor afscheidnemen van een heerlijk dagje buitenspelen.

Fotolink: http://myalbum.com/LianaZuidema