Hollandscheveld 24.6.2017 - Reisverslag uit Hollandscheveld, Nederland van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu Hollandscheveld 24.6.2017 - Reisverslag uit Hollandscheveld, Nederland van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu

Hollandscheveld 24.6.2017

Blijf op de hoogte en volg Liana

24 Juni 2017 | Nederland, Hollandscheveld

Anker wandeltocht

Op het parkeerterrein tref ik een aantal wandelmaatjes.
Er zijn er ook een aantal naar Sneek, maar wij geven de voorkeur aan deze tocht en we zijn niet de enigen. De route is anders dan de vorige keer, hoewel de pauze bij de ijsclub hetzelfde is.
Hier vergeet ik bijna mijn jas, want die hoeft eigenlijk niet aan. Het begint later wel wat te miezeren en alleen om een uur of 12 moet de jas even aan.
Er is nog een bekende rustplaats en wel in Nieuwelande. Hier treffen we nog meer bekenden die een kortere afstand doen. We komen vandaag door bos, weiland een nieuw aangelegd waterbergingsgebied. Langs een scharrelvarkenboerderij, een oude haven en een monument
voor slachtoffers van de tweede oorlog.
In Elim is de laatste rust, hier wordt bijna een bidon vergeten.
Dan slingeren we nog wat rond om vervolgens bij het Anker de laatste rust te houden voordat we weer naar huis gaan.

Fotolink: http://myalbum.com/LianaZuidema