Winterwandeltocht 11.2.2012 - Reisverslag uit Diever, Nederland van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu Winterwandeltocht 11.2.2012 - Reisverslag uit Diever, Nederland van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu

Winterwandeltocht 11.2.2012

Door: Liana

Blijf op de hoogte en volg Liana

11 Februari 2012 | Nederland, Diever

Vandaag lieten wij ons weer verrassen door Tigo, die altijd leuke tochten heeft.

Ondanks het schaatsweer waren er nog ruim 400 enthousiastelingen die van het wandelweer wilden genieten.

De bossen met de karrensporen trakteerden ons op een harde onregelmatige ondergrond, met af en toe bevroren plassen. Oppassen dus.

In het open veld en op de fietspaden was het heerlijk zonnig, de handschoenen konden dan ook al snel uit.

De rust was 2x in het dorpshuis van Wapse. Helaas werd er geen soep verkocht, gelukkig wel heerlijke koffie.

Na de 2de rust ging onze “turbo” uit. Er moest nog een foto van de trochrinnertsjes gemaakt worden. We liepen, samen met onze fryske topfotografen en aanhang, rustig terug naar de finish.
In café De Lange werd nog werd nog even nagezeten en toen naar huis voor het volgende feestje.

Foto's:
www.troch-rinnen.nl