Elfstedenwandeltocht 7 t/m 11 mei 2013 - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu Elfstedenwandeltocht 7 t/m 11 mei 2013 - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu

Elfstedenwandeltocht 7 t/m 11 mei 2013

Blijf op de hoogte en volg Liana

11 Mei 2013 | Nederland, Leeuwarden

Ik heb me toch maar weer opgegeven, na een jaar overslaan.
Ik zie er altijd wel wat tegenop, het is een hele klus om een dergelijk eind te lopen.
Maandagavond is het inschepen voor de cruisegangers.
Gezellig al die bekenden weer te treffen.
Maar het zal deze week niet lopen zoals het lopen moet. Door een ontstoken blaar kan ik donderdag en vrijdag niet meewandelen. Balen natuurlijk, want daar kom je niet voor.
Maar hierdoor kunnen we wel een blik werpen achter de schermen van de organisatie. Samen met een collega-niet-wandelaar en de volgende dag met ons drieën zijn we prima opgevangen en meegenomen op de route. Het is natuurlijk wel bekend dat er veel moet gebeuren rondom een dergelijke tocht, maar nu zie je het van dichtbij. Ik weet niet wat zwaarder is, wandelen of helpen, maar wij (bootslapers) slapen meer.
Deze dagen heb ik ook een hoop wandelaars op de foto kunnen zetten en je treft veel bekenden die je anders alleen bij de start ziet.
Al met al toch een gezellige week met mijn “oude” en nieuwe wandelmaatjes.
Volgend jaar een nieuwe om het 5de kruisje te halen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Liana

Actief sinds 14 Jan. 2009
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 394493

Voorgaande reizen:

30 Juli 2009 - 22 November 2009

Voetreis

30 November -0001 - 30 November -0001

Wandelverslagen

30 November -0001 - 30 November -0001

Fietsverslagen

Landen bezocht: