Assen 21.6.2014 - Reisverslag uit Assen, Nederland van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu Assen 21.6.2014 - Reisverslag uit Assen, Nederland van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu

Assen 21.6.2014

Blijf op de hoogte en volg Liana

21 Juni 2014 | Nederland, Assen

74e TT-mars

Terwijl de meeste wandelmaatjes zich rond het Sneekermeer begeven, kies ik voor het dichterbij gelegen Assen.
De Zwaluwen organiseren daar de 74e TT-mars. Hoe ze dat doen als 60-jarige vereniging heb ik vergeten te vragen. Ook heb ik vergeten te vragen hoeveel wandelaars er waren. Nou ja, maakt niet uit. Er waren genoeg wandelaars om gezellig te maken.
Bij de ingang tref ik een oude bekende en hij is zo lief om te wachten tot ik ingeschreven heb.
We gaan op pad met een dreigende lucht. En ja, hoor het blijft niet bij dreigen. Onder een viaduct kunnen we het plastic uit de tas halen. We krijgen even een behoorlijke stortdouche over ons heen, maar gelukkig niet voor lang.
De route komt me wel een beetje bekend voor en ik hoor later dat het dezelfde is als vorig jaar.
Het maakt niet uit, in Nijmegen is het ook ieder jaar dezelfde route, maar die stelt niets voor. Deze wel en is zeer afwisselend. Asfalt, zand, gras en bospaden als ondergrond. Bos, heide en weilanden met vergezichten. De pauzes keurig verdeelt, weinig op aan te merken. Nou ja, een heel klein beetje dan, de pijlen. Soms moeten we even goed kijken en terug op het terrein van de GGZ missen we een afslag. Of zou dat komen door andere zaken, waardoor we afgeleid zijn. Zoals de kippen op de picknicktafel.
We sluiten tevreden af met een dikke Magnum.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Assen

Liana

Actief sinds 14 Jan. 2009
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 394292

Voorgaande reizen:

30 Juli 2009 - 22 November 2009

Voetreis

30 November -0001 - 30 November -0001

Wandelverslagen

30 November -0001 - 30 November -0001

Fietsverslagen

Landen bezocht: