Munnekeburen 22.10.2016 - Reisverslag uit Munnekeburen, Nederland van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu Munnekeburen 22.10.2016 - Reisverslag uit Munnekeburen, Nederland van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu

Munnekeburen 22.10.2016

Blijf op de hoogte en volg Liana

22 Oktober 2016 | Nederland, Munnekeburen

FLAL Grote Veenpolder Wandeltocht.

De eerste wandeltocht als nieuw lid van het bestuur. De auto heb ik de dag tevoren al geladen. Het is maar goed dat wandelmaatje zelf met de auto komt, want ze kan er echt niet meer bij in.
Vroeg opstaan, dat wordt nog wat als er naar het verre Groningen gereden moet worden.
Vandaag mag ik achter de inschrijftafel. Mijn hoed hang ik als herkenning op voor een nieuwe W4W-ster. Het wordt gezien en we maken kennis.
Als de meeste wandelaars weg zijn gaan wandelmaatje en ik op pad. Wandelmaatje moet de conditie opbouwen na een blessure. De route wordt iets aangepast, maar even zo goed worden we vlak voor de rust ingehaald door de snelle Jelles. Bij de rust is het nog rustig en wij genieten rustig van een goed gevuld soepje. Na de rust kan de jas uit. Het is de zon gelukt om de mist in mist te laten opgaan. Heerlijk wandelen hier, een mooie omgeving met prachtige vergezichten, rietvelden en petgaten. De wetlands van de Stellingwerven. Al snel doemt de finish weer op. Wandelmaatje heeft prima gelopen, dus dat komt weer goed. Nog een gezellige nazit, waarbij we nader kennismaken met de W4W-ster. Daarna gaat wandelmaatje naar huis en ik schuif aan/klets dan eens met die en dan met die. Tja, als je een gedeelte van het materiaal onder je beheer hebt, moet je wachten tot de laatste binnen is. Erg is het niet, want het is best wel gezellig. Bovendien lukt het me om een deel van het materiaal te slijten aan de andere bestuursleden. De auto is op de terugweg dus een beetje leger. Iets te laat bel ik manlief dat ik iets later thuis ben met eten. Gelukkig is dat geen probleem. Toch fijn als het thuisfront meewerkt en zorgt dat je zo aan de dis kunt aanschuiven.

Fotolink: http://myalbum.com/LianaZuidema

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Munnekeburen

Liana

Actief sinds 14 Jan. 2009
Verslag gelezen: 526
Totaal aantal bezoekers 393913

Voorgaande reizen:

30 Juli 2009 - 22 November 2009

Voetreis

30 November -0001 - 30 November -0001

Wandelverslagen

30 November -0001 - 30 November -0001

Fietsverslagen

Landen bezocht: