Clarapelgrimspad 1.7.2021 Traject XVI - Reisverslag uit Barneveld, Nederland van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu Clarapelgrimspad 1.7.2021 Traject XVI - Reisverslag uit Barneveld, Nederland van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu

Clarapelgrimspad 1.7.2021 Traject XVI

Blijf op de hoogte en volg Liana

01 Juli 2021 | Nederland, Barneveld

Renswoude/Amerongen

Er wordt weer gebruik gemaakt van het openbaar vervoer.
In Renswoude ga ik achter het Kasteel langs, ik werp een blik op de prachtige koepelkerk en dan gaat het door mooie boomwallen. Soms een stukje weg en af en toe wat miezerregen, maar beide zijn van korte duur. Als ik op een bankje mijn pauze heb komen 2 wielrenners ten val. Op wat schaafwonden na, loopt dit met een sisser af.
Dan gaat het richting de Amerongse berg, eerst nog een stuk over de weg, maar eindelijk wordt ik dan toch het bos in gestuurd. Een stilte gebied van Het Utrechts Landschap. Nou ja stil? De vogels kunnen de bordjes niet lezen. Ik neem een pauze op een bankje met een prachtig uitzicht. Het is heerlijk weer en ik neem de tijd. Na wat glooiingen kom ik in Amerongen. Ik wijk even van de route af, om een stempel te halen bij PostNL.
Ik loop langs de molen Maallust en ga dan naar de bushalte. Het kasteel is voor morgen.

https://photos.app.goo.gl/gmugnuTy7FsjpvR68

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Barneveld

Liana

Actief sinds 14 Jan. 2009
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 394203

Voorgaande reizen:

30 Juli 2009 - 22 November 2009

Voetreis

30 November -0001 - 30 November -0001

Wandelverslagen

30 November -0001 - 30 November -0001

Fietsverslagen

Landen bezocht: