4-Daagse Marathon WIK Drachten 7-9-2011 - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu 4-Daagse Marathon WIK Drachten 7-9-2011 - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu

4-Daagse Marathon WIK Drachten 7-9-2011

Door: Liana

Blijf op de hoogte en volg Liana

07 September 2011 | Nederland, Drachten

Vandaag de eerste 10 km gelopen.
Een vriendin en haar dochter van 10 zijn mee geweest.
De dames willen volgend jaar met ons de Slachtemarathon lopen en daar moet natuurlijk wel voor getraind worden.
Op zaterdag moet er door de jongste gevoetbald worden, dat deze 4-daagse op 4 woensdagmiddagen wordt gehouden komt dus zeer goed uit.
Een mooie afwisselende route, met zelfs nog een wagenrust onderweg.
Prachtig wandelweer, geen drup gehad (dankzij de late start).
De jongste had aan het eind wel een beetje warme voeten, maar is na thuiskomst doorgegaan naar de voetbaltraining.
Dat moet wel goed komen voor juni.

Verslag van de jongste (Katherine):

4-daagse marathon wik drachten 7-9-2011
Vandaag de eerste 10 km gelopen
En Liana en mijn moeder zijn mee geweest
De Liana en mijn moeder en ik willen de Slachtemarathon lopen en daar natuurlijk voor getraind worden. Op zaterdag moet ik voetballen, dat deze 4-daagse op 4 woensdagmiddagen wordt gehouden komt dus zeer goed uit. Een mooie afwisselende route, met zelfs nog een wagenrust onderweg. Prachtig wandelweer, geen drup gehad (dankzij de late start). Toen ik aan het eind wel een beetje warme voeten, maar is na thuiskomst doorgegaan naar de voetbaltraining.
Dat moet wel goed komen voor juni



4-daagse marathon wik drachten 14-9-2011
Vandaag de tweede 11km gelopen
Een vriendin van mijn moeder Dee voor het eerst me met wandelen en de spieren deden pijn van haar ik had dat niet en ze wou zondag 18 september maar ze had nog steeds spier pijn.
Maar op het laats waren we de weg een beetje kwijt maar we hebben aan iemand gevraagd en die daar we daar heen moesten en we waren de laatste die er aan kwamen de vriendin dacht Jes. klaar maar ze kon grappen maken zeg mijn moeder lag bijna in de deuk echt waar en er viel een Beetje regen ik kreeg op het laats warme voeten maar we hadden wel een goed tempo dus we konden het wel volhouden en toen wij thuis kwamen ging mijn moeder sporten ja we zijn heel sportief

4-daagse marathon wik drachten 21-9-2011
Vandaag de derde 10km gelopen
Liana Dee weer me en het was echt leuk en en we hebben en ik en we zijn naar helle leuke dingen gezien zoals hertenkamp met twee pauwen kippen herten en we zijn lans een sportveld het was wel een hele mooie sport veld en daar naast zat een voetbalveld en het weer was echt mooi om te wandelen en er viel geen enkele druppen en er was een pad waar we begonen en het was bij spijkerdorp en we zijn begonnen 2:10 en zijn eindig om 4:00



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Drachten

Liana

Actief sinds 14 Jan. 2009
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 394830

Voorgaande reizen:

30 Juli 2009 - 22 November 2009

Voetreis

30 November -0001 - 30 November -0001

Wandelverslagen

30 November -0001 - 30 November -0001

Fietsverslagen

Landen bezocht: