Dwingeloo 23.4.2017 - Reisverslag uit Dwingeloo, Nederland van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu Dwingeloo 23.4.2017 - Reisverslag uit Dwingeloo, Nederland van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu

Dwingeloo 23.4.2017

Blijf op de hoogte en volg Liana

23 April 2017 | Nederland, Dwingeloo

70e Krentenbloesemtocht.

De naam van de tocht is deze keer niet toepasselijk, we zien onderweg maar 1x Krentenbloesem. Nou maakt niet uit, de omgeving is prachtig. We wandelen door een leuk typisch Drents plaatsje en door de bossen. Na de pauze schampen we eerst het Dwingelderveld en daarna mogen we er een stukje overheen. Het pad is wat verbeterd, want het was hier altijd een natte boel.
Bij de Anserdennen gaan we voor het appelgebak. Heerlijk en de stukken zijn zo groot dat je er meteen een maaltijd aan hebt. Terug gaat het weer de bossen in en op foto's van wandelaars die gisteren de tocht gelopen hebben kon ik al zien welke kant we opgingen. Toch zat er weer een nieuw pad in de route. Bij de finish wordt er geklonken op de 70-jarige en jarige trakteert op een krentenboompje. Hopelijk geeft die ons de komende jaren de bloesem die vandaag gemist werd.

Fotolink: http://myalbum.com/LianaZuidema