Noordwolde 27.4.2017 - Reisverslag uit Noordwolde, Nederland van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu Noordwolde 27.4.2017 - Reisverslag uit Noordwolde, Nederland van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu

Noordwolde 27.4.2017

Blijf op de hoogte en volg Liana

27 April 2017 | Nederland, Noordwolde

Rotantocht

In de auto onderweg naar Noordwolde, zie ik met een schuin oog een witte bol langs de kant van de weg. Ik kan niet stoppen om het nader te bekijken, maar zou ik dan ook de witte kangoeroe hebben gezien, die hier in de buurt ronddwaalt.
In Noordwolde tref ik nog een eenzaam wandelmaatje, maar samen zullen we de tocht volbrengen.
Het is een prachtige route dwars door de bossen van Boschoord. In Zorgvlied mogen we van de eerste en enige rust genieten. Jammer dat er niet nog 1 is. Er staat namelijk een stevige wind en we moeten de poncho 's na de rust ook aan.
Op zich is het mooi wandelweer, maar de stijfheid neemt toch behoorlijk toe. Na de bossen gaan we door landelijk gebied, soms door boswallen, soms door een dorpje. We zijn blij dat we terug zijn. De ene keer loopt het soepeler dan de andere keer, maar qua tijd is het een hele normale tocht. Terug in ons dorp, blijkt dat de Koningsdagactiviteiten al afgelopen zijn en helaas is het geen terrasweer.

Fotolink: http://myalbum.com/LianaZuidema