4-daagse Diever 23 t/m 26 mei 2013 - Reisverslag uit Diever, Nederland van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu 4-daagse Diever 23 t/m 26 mei 2013 - Reisverslag uit Diever, Nederland van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu

4-daagse Diever 23 t/m 26 mei 2013

Blijf op de hoogte en volg Liana

23 Mei 2013 | Nederland, Diever

Voor mij wordt dit een doordeweekse 2-daagse, dit vanwege andere verplichtingen in het weekend.
Het zou vandaag de slechtste dag van de week worden, regen en kou.
Ik laat de camera maar thuis. Tja, dat is een verkeerde beslissing., maar ik vandaag nog een andere taak. Veters slijten.
Als ik aankom in Diever gaan de 30-ers al massaal op pad, de 40-ers zijn al om 7.00 uur vertrokken.
We gaan vandaag naar Doldersum en Vledderveen. Dat betekent bos en heide, af en toe een fietspad of een B-weg.
Bij de eerste rust kan de jas al uit. Het is een aangename temperatuur in het bos en windvrij.
Ik kom de Wolvegasters H&H tegen en we lopen een groot deel van de route samen op.
Het mooie van deze 4-daagse is, dat ze voldoende rustpunten hebben en die kun je natuurlijk niet overslaan.
De route is prachtig en de verwachte modderbaden blijven uit. Koud wordt het ook niet en de regen blijft in de inktzwarte wolken zitten. De latere starters zijn iets minder gelukkig en moeten de cape een keer tevoorschijn halen.
De sfeer is heel gemoedelijk en de organisatie heeft alles prima in de hand (voor zover ik dat kan bekijken) en ze zijn ook voortdurend op de route om ons in de gaten te houden.
Redelijk op tijd zijn we terug in het Dingspulhuus voor een “afzakkertje”. Er is ruimte genoeg en dat met 1074 wandelaars vandaag.
Als ik naar huis rij in de auto, komt de regen en hagel met bakken uit de hemel.
Morgen gaan we richting Uffelte, met hopelijk weer zulk mooi wandelweer.


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Diever

Liana

Actief sinds 14 Jan. 2009
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 394170

Voorgaande reizen:

30 Juli 2009 - 22 November 2009

Voetreis

30 November -0001 - 30 November -0001

Wandelverslagen

30 November -0001 - 30 November -0001

Fietsverslagen

Landen bezocht: