Ouwsterhaule 3.12.2012 - Reisverslag uit Oosterhaule, Nederland van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu Ouwsterhaule 3.12.2012 - Reisverslag uit Oosterhaule, Nederland van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu

Ouwsterhaule 3.12.2012

Blijf op de hoogte en volg Liana

03 December 2012 | Nederland, Oosterhaule

Als reporter van Troch-rinnen had ik vandaag de eer om als voorloper te fungeren voor een Flal-tocht. Ik kom natuurlijk niet alleen, want Desiree had zaterdag ook niet gelopen en we moet wel wat in de running blijven. Onderweg pikken we Henny op, want die heeft ook nog kilometers tegoed van het weekend.
De andere trochrinners zijn al present.
Het begint met gebak. Het kunstwerk van Desiree wordt aangesneden door het paar dat vandaag hun 15-jarig samenzijn viert.
Dan gaat het op pad. Details van de tocht zal ik niet bekend maken, want dan is de verrassing eraf. Nou ja een beetje dan. Met aan het begin natte sokken, later zijn ze weer droog en nu liggen ze thuis op de kachel te drogen. Kortom het wordt een echte Flal-tocht.
Wat vandaag niet meewerkt, is het weer. ’s Morgens is het nog redelijk, maar het begint steeds harder te regenen. Op het eind is het zelfs afzien, iedereen is doorweekt. Het is al donker als we bij de auto’s komen. Een nazit zit er deze keer niet in, we hebben natuurlijk wel een paar pauzes gehad.
We hebben vandaag genoten (behalve van het weer) en de Flal familie krijgt volgend jaar op 30 november een prachtige afwisselende tocht. Hopelijk zijn de weergoden ons dan wat gunstiger gestemd.