Dag 14 Maastricht - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu Dag 14 Maastricht - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu

Dag 14 Maastricht

Door: Liana

Blijf op de hoogte en volg Liana

15 Augustus 2009 | Nederland, Maastricht

Na wat rond gevraagd te hebben gaan we Sittard uit. Na Munstergeleen gaat Jelle links af en ik rechts.
Jelle fietst langs een mooie, maar zware route. Het is nogal bobbelig hier. Het laatste stuk gaat hij weer langs de provinciale weg.
Ik ga koffie drinken en krant lezen in Geleen.
Via Neerbeek naar Beek, waar het markt is. Een haring en wat tomaatjes gekocht en dan via Geverik langs het vliegveld.
Er gebeurt hier niet zoveel want ik hoor amper vliegtuiglawaai.
In Ulestraaten houdt ik pauze.
Ik bel met Geertje om wat gewone kleding voor mij mee te nemen.
Pieter en Geertje komen namelijk naar het zuiden om Jelle op te halen.
Bovendien zouden we altijd nog een weekendje weg en Pieter heeft het altijd over Cadier en Keer.
Jelle is reeds in Maastricht als we besluiten om vandaag alvast naar het hotel te gaan waar Geertje geboekt heeft voor donderdag, vrijdag en zaterdag. Het hotel ligt namelijk tegen Maastricht aan en niet in Cadier en Keer. Zodoende hoeven we niet nog een keer in te pakken. Via Meerssen kan ik nu via een iets kortere route en na een klein heuveltje kom ik om 16.30 in het hotel.
We hebben 344 km gelopen en 365 km gefietst, geen gekke prestatie.
Nu een paar dagen rust

  • 16 Augustus 2009 - 19:02

    Janet:

    Goed gedaan zus en zwager.Lekker een paar dagen niet lopen en dan 'Santiago here i come'. Succes en groetjes.
    Janet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maastricht

Voetreis

Wandelen naar Santiago de Compostela

Recente Reisverslagen:

28 November 2009

Epiloog

17 November 2009

Dag 111 Santiago

16 November 2009

Dag 110 Pedrouzo

16 November 2009

Dag 109 Melide

16 November 2009

Dag 108 Ventas de Naron
Liana

Actief sinds 14 Jan. 2009
Verslag gelezen: 374
Totaal aantal bezoekers 394332

Voorgaande reizen:

30 Juli 2009 - 22 November 2009

Voetreis

30 November -0001 - 30 November -0001

Wandelverslagen

30 November -0001 - 30 November -0001

Fietsverslagen

Landen bezocht: