Dag 34 Reims - Reisverslag uit Reims, Frankrijk van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu Dag 34 Reims - Reisverslag uit Reims, Frankrijk van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu

Dag 34 Reims

Door: Liana

Blijf op de hoogte en volg Liana

01 September 2009 | Frankrijk, Reims

's Morgens gaat Susanna ontbijt halen en zien hoe laat de trein naar Reims gaat. Ik heb de 3daagse boeking geannuleerd, want de winkels hebben we al gezien en buiten 2 kerken en een museum waar we helemaal niet heen willen is hier niks te beleven. We kopen nog wat ansichtkaartjes en vertrekken. In Reims regent het, hard. Dit is dan de straf voor het smoesje van het annuleren van het hostel. Via het VVV vinden we een hotel. Jammer dat Susanna geen pelgrimspas heeft, het slapen wordt hierdoor iets duurder. We gaan weer shoppen. Ik koop alleen nieuwe sokken, verder kan ik toch niets meenemen. We doen een tour door de Notre Dame en bekijken een prachtige art-deco bibliotheek. Na het eten ga ik op tijd op bed, Susanna blijft nog even benenden hangen, maar er is niet veel meer aan. Ze heeft haar sjaal ook ergens laten liggen, maar weet niet meer waar.