Dag 67 Sorges - Reisverslag uit Périgueux, Frankrijk van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu Dag 67 Sorges - Reisverslag uit Périgueux, Frankrijk van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu

Dag 67 Sorges

Door: Liana

Blijf op de hoogte en volg Liana

05 Oktober 2009 | Frankrijk, Périgueux

Het ontbijt gebruik ik op mijn kamer, want dat is hier pas mogelijk om 8.30 uur en dat is me te laat.
Het is nog donker en ik loop het eerste stuk langs een nationale weg. Het is vroeg en zondag, dus dat moet niet te veel problemen opleveren.
Na 3 uren ben ik al in Thevier en besluit er een etappe aan vast te plakken.
In Sorges slaap ik weer in een hotel, ik heb even geen zin om alleen in een gite te zitten.
Ze hebben hier zelfs een zwembad, maar ik heb geen zwemkleding bij me.
Ik ben hier midden in het truffelgebied. Er is hier zelfs een truffelmuseum; dicht op zondag. Er blijft dus weer alleen een terras over.
Wat doe je als in truffelland bent, juist truffels eten. Nou ja, wat snippers. Eigenlijk zonde dat ze het ergens door doen, want puur smaakt het toch het beste.
In het restaurant zit ook nog een dame, met het gezicht van een truffelzoeker, maar ze heeft ook zonder enige twijfel model gestaan voor een figuur uit de muppetshow.
Ook hier weer een internationaal gezelschap, waren het gisteren fransen, engelsen en nederlanders. Vandaag zijn er belgen en italianen met het formaat van Pavarottti.
Weer weinig beleefd vandaag en toch veel genoten van het wandelen.

  • 05 Oktober 2009 - 19:08

    Desiree:

    Hoi Liana

    Hahaha wat een humor.
    Het gezicht van een truffelzoeker....die heb je even goed zitten bestuderen.
    Trouwens, in dit gebied zijn wij eens op vakantie geweest. Ben nooit vergeten dat ik de omgeving daar zo mooi vond.

    Groetjes Desiree

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Périgueux

Voetreis

Wandelen naar Santiago de Compostela

Recente Reisverslagen:

28 November 2009

Epiloog

17 November 2009

Dag 111 Santiago

16 November 2009

Dag 110 Pedrouzo

16 November 2009

Dag 109 Melide

16 November 2009

Dag 108 Ventas de Naron
Liana

Actief sinds 14 Jan. 2009
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 394115

Voorgaande reizen:

30 Juli 2009 - 22 November 2009

Voetreis

30 November -0001 - 30 November -0001

Wandelverslagen

30 November -0001 - 30 November -0001

Fietsverslagen

Landen bezocht: