Dag 79 Guinarthe-Parenties - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu Dag 79 Guinarthe-Parenties - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Liana Zuidema - WaarBenJij.nu

Dag 79 Guinarthe-Parenties

Door: Liana

Blijf op de hoogte en volg Liana

18 Oktober 2009 | Frankrijk, Parijs

Samen ontbijten, gezellig. F en G zijn al naar de bakker geweest.
De refuge wordt nadien keurig netjes achter gelaten.
Als je ziet wat er allemaal uit die rugzakken komt en er ligt overal wat, kun je je niet voorstellen wat we allemaal meeslepen.
Er worden nog wat foto's gemaakt en dan gaan we op pad.
Bert en Mieke lopen voor een project: www.kinderenvanequador.nl en hun verslag staat op bertenmieke.waarbenjij.nu. Zo bij deze even reclame gemaakt.
F gaat naar Lourdes en wij gaan met z'n drieen op pad, nadat we eerst boodschappen hebben gedaan, want het wordt weer een picknickdag.
In l'Hopital-D'Orion treffen we Bert en Mieke weer.
C en G gaan samen door, we hebben net weer een romeinse weg gehad en dit was echt de laatste. Ze lopen eerst wel verkeerd, dus ik kom ze weer tegen.
Het is lunchtijd dus ik " knal" langs de weg.
Onderweg laat ik een merkteken voor de anderen achter en in Bungaronne probeer ik een kerkje te bezoeken, jammer gaat niet door.
In Sauveterre wordt mij op brute wijze medegedeeld dat de boel gesloten is. De deur is wel open.
Auberge Legende = ellende.
De supermarkt biedt uitkomst en ik ga bij de kerk op een bankje zitten wachten op de anderen.
Dit is geen straf, ik heb een prachtig uitzicht, kan mijn dagboek bijwerken en ik knip mijn nagels. Dit geeft wel wat vreemde blikken, maar ze kennen me toch niet. De beenharen wegwerken met een klein schaartje is geen succes.
Uiteindelijk komt het spul aan, leuk om dat van bovenaf te zien.
In het volgende plaatsje vinden we onze B&B. De kamers zijn zo koud dat we in onze slaapzak liggen te kletsen. Gelukkig zijn er extra dekens.
Het is de eerste keer dat ik het koud heb. Vanmorgen in de korte broek vertrokken en met handschoenen aan, vreemd gezicht.
Je kan merken dat we dichter bij de bergen komen.
Het eten is pas om 20.00 uur en daarna is het gauw onder de wol.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Voetreis

Wandelen naar Santiago de Compostela

Recente Reisverslagen:

28 November 2009

Epiloog

17 November 2009

Dag 111 Santiago

16 November 2009

Dag 110 Pedrouzo

16 November 2009

Dag 109 Melide

16 November 2009

Dag 108 Ventas de Naron
Liana

Actief sinds 14 Jan. 2009
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 394221

Voorgaande reizen:

30 Juli 2009 - 22 November 2009

Voetreis

30 November -0001 - 30 November -0001

Wandelverslagen

30 November -0001 - 30 November -0001

Fietsverslagen

Landen bezocht: